! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

20 Şubat 2014 Perşembe

hayırlı sabahlar..

dün yoğun bir iş günüydü..yoğun ama öğretici, eğitici ve yeni kişilerle tanıştığım bir gün..yorulmasına yoruldum ama akşamında yakın zamanda bebeği doğacak bir arkadaşıma misafir olduk..küçücük bebek eşyalarıyla mutlu olduk..ve kahvelerimizi yudumlarken engin konulara dalmış bulduk kendimizi..istişare güzel..gece eve gelip hiçbir işe dokunmadım ve içim rahattı..kitaplarımı alıp kalorifere dayandım ve gece yarısını epey geçmişti..okudum yine..o kitaptan bu kitaba, o konudan bu konuya dala dala uyku vakti gelmişti...ve şimdi..bir an evvel akşam olsun istiyorum..hayatının merkezine neyi koyarsa insan ondan bahsedip duruyor..inşallah sıkılmıyorsunuzdur..sıkılmayın sakın :)))


vesselam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz