! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

19 Mart 2014 Çarşamba

selamlar....

dün akşam..iş çıkışı biraz dinlenip kendimi mutfağa verdim..yemekler ve bu ara öğrenmeye çalıştığım mayalı poğaçalar..benim için, yapmak ve ikram etmek, yemekten daha güzel..bir kısmını hafta sonu için buzluğa attım..diğer kısmını da sabah iş yerine getirdim ve iş arkadaşlarıyla paylaştım..dışarıda ne kadar yoğun çalışırsak çalışalım kadın mutfakta; eşi ve çocuklarıyla ilgilenirken gerçekten daha mutlu oluyor..fıtrat gereği hepimiz böyleyiz..
.... daha sonra tabi ki gece yarenlerimi yanıma alıp koyuldum çalışmalara..itibar dergisi ile hemhal oldum..bu ay Kemal Sayar' ın yazısı vardı..harika bir söz nağmesi..ve bir cümle.. "Dumanlı odalarda, kitabevlerinde, çayhanelerde hala birbirine şiir okuyan insanlar kaldıysa, onları istisna tutarım.." ve daha geçen hafta şelale de Z. Hanım la yaptığımız şiir gecesi geldi aklıma..onu aradım ve konuştuk..şiir üzerine..bize yazılmış bu cümle deyiverdik..
... gecenin bir anında yıllar boyu mektuplaştığımız, yeşil gözleri aklıma  kazınmış, ve telefonumda hala Cankardeşim diye kayıtlı H. Hanımla görüştük..nasıl özlemişim..ve yeğenim kocaman olmuş..yıllar geçse de zamanında yaşanılan o derin paylaşımlar unutulmuyor ve hep en güzel haliyle hatırlanıyor..muhterem ilahiyat doktoru, sinemde yeri apayrı olan cankrdeşim selam ediyorum...
huzurlu ve hayırlı işler diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz