! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

11 Mayıs 2014 Pazar

annem günü...

geldi..annem geldi annem günümde..elinde yaptığı onca yemek ve tomurcukları açacak birkaç karanfille...sarıldı bana...bir kere daha sarıldı..sütlü kahve içtik ve bu defa o daha çok anlattı ben dinledim...çok mu farklıydı diğerlerinden..evet bugün annem günüydü..birtanecik annemi şimdi nasıl iyi anlıyorum..anne olmak dünyanın en tılsımlı duygusuymuş oysa...her şeye gücü yeten ve hiç bir şeyden yorulmayan...
******
birkaç yeni kitap aldım..bu defa yanında kahveli misbon ile...


ve Aşk Terapi' den notlarımı artık dolma kalemle yazıyorum..mutluyum..ve daha iyi yazacağım konusunda umutluyum...


hayırlı geceler...

2 yorum:

  1. o kahveli misbon hala satılıyor mu peki hiç görmüyordum araştırmam lazım burda da var mı çocukken en sevdiğim şekerimdi

    YanıtlaSil
  2. BEN DE BİR KAHVE TİRYAKİSİ OLARAK ÇANTAMDAN HİÇ AYIRMADIM..VE AYIRMAYI DA DÜŞÜNMÜYORUM..BÜYÜK MARKETLERDE BULUNUYOR..BİR SÜRELİĞİNE A-101 LERE GELMİŞTİ..BULAMAZSAN BEN TEDARİK EDERİM SANA...

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz