! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

23 Mayıs 2014 Cuma

kitap yurdunun hoş sürprizi..

bir ara bulup da şu yoğunluğumda yapmayı ve anlatmayı istediğim onca şey var ki...
kısa kısa bahsedeyim bir ikisinden...
kitapyurdu kolilerinden çıkan son iki sürpriz beni sevindirdi..öyle bir tevafuktur ki; kahveyi şekerli içtiğim dönemlerde üçü bir arada; şekeri bıraktığım zaman ikisi bir arada çıktı ve şimdi tam sade içtiğimi bilmedikleri halde kahve ve krema ayrı paketlerde geldi...üzerime alındım :)))
ve ayraç şeklinde espirili bir sunum olmuş..ileride açacağım kitap-cafe de inşallah yer alacak bir fikre benziyor bu durum...:)))))



ve yeni bir yazar..ilk defa okuyacağım..benim seçimim değil..kitapdaşım almış..kitabın en sevdiğim yanı şiir, deneme, ve muhtelif konulara değinip, ana temasında aşk' a dayanması...farklı olmuş..ileri ki bir dönemde okuyacağım inşşalah...


çalıştığımız konak büyük..ve tarihi bir bina..çok kişi ile tanıştım bu işe başladıktan sonra..farklı işlerle meşgul olan bir çok kişi...ve polislere ilk defa bu kadar yakın oldum..bu polislerden en farklısı R. polis...kendi halinde anadolu insanı..ve öyle çok kitap okuyor ki..selamlaştığımızda Z. Hanım yeni kitaplar getiriver diyor..o okudukça çevresindekiler de okuyor...bulaşıcı hastalık gibi...dayanamadım dün fotosunu çektim..okumanın yaşı ve mesleği yok...her zaman her yerde istediğimiz kadar okumak için yeterince özgürüz....


yarın sabah inşallah istanbul' a yolculuk...
sonrası daha yoğun bir hafta :)))))

1 yorum:

  1. Benim kitap yurdu siparişimde haftaya gelecek bakalım merakla bekliyorum :))
    Güle güle oku ve kullan...

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz