! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

28 Mayıs 2014 Çarşamba

yoğunluğum azalacak mı?

sorunun cevabını bulanlar bana bildirsin :))))))
ben çözüm bulmaya çalışırken bütün bu koşturmacalara, onlar bana sezdirmeden artmaya çabalıyor..
ilk defa sınav haftasına girdim ama daha bir kitabı bile alamadım elime..günler bitiyor, zaman el sallayarak önümden kayboluyor ama ben dünde kalmış yarım işleri bitirme telaşındayım..derken bugün de silinip gidiyor..çocukların küçük olması mı bu yoğunluğu arttıran çalıştığım iş mi yoksa iki ayrı evi idare etmeye çalışmak mı...en çok üzüldüğüm günden güne duygularımın daha silikleşmesi...hissettiklerimin içimde sadece his olarak kalması..aileme, dostlarıma itina ile yaklaşamamak..yapmak istediklerimle yapmak zorunda olduklarımın farklı olması..bölünmek..parçalanmak..
kemal sayar' ın yavaşla' sına sarılıp duruyorum..yavaşlamak için öyle çaba sarf ediyorum ki...ve artık hayatımın anlamının bu çaba olduğu kanaatindeyim...bu doluşlar ve iç dökmeler olacak biz yaşadıkça...şimdi ben yazdım siz okudunuz..unutalım gitsin...
******
belki bir aydır her sabah yanından geçtiğim goncaları size göstermek istedim..erteledim durdum..bir sürü ihtimal üzerine kafa yorarken bana 30 saniyeliğine öyle güzel duygular yaşatıyor ki bu güller..rengarenk..edep ve haya ile güzellik/nur saçan nimetler...








ve en sevdiğim iki rengi barındıran harika manzaraydı; arabayı kenara çekip seyrettim bu ahengi....



vesselam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz