! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

2 Haziran 2014 Pazartesi

durgunlaşma dönemi....

aktiviteleri azalttığım, bedenime dinlenme için vakit verdiğim bir dönemdeyim...hastalıklardan kurtulamıyorum..öyle hızlı bir tempoda yaşıyorum ki...bu hızı kitap okuduğum zamanlarda daha iyi anlıyorum..gözümü sayfalardan almak istemiyorum..ruhum sakinleşiyor...ve o anların bitmesini hiç istemiyorum..


nuriye çeleğen' i okumanızı tavsiye ederim..dili harika..ve her kitabında edebiyat anlamında geliştiğini görebilmek heyecan verici...
******
çoğu zaman defalarca duymuş olsak da üzerinde düşünüp hayatımıza geçirmeyi düşünmediğimiz bir sürü cümle...





3 yorum:

  1. Yeni ayın ilk yazısı
    Hayırlı ola
    Özletme kendini dost

    YanıtlaSil
  2. uzaklardan seni ve neşeni seyretmek yetiyor dost..inziva dönemim bir süre daha devam edecek..

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir pazartesi yazısı ve bol bol fotoğraf bekliyoruz

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz