! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

18 Haziran 2014 Çarşamba

hüzün..ayrılık biraz buruk yapıyor insanı...

selamlar..iki ayracım olmuştu..size bugün bunları göstermek istemiştim...ama vazgeçtim..
ayşe şasa' nın vefat haberiyle başladım güne..durgunlaştım..kimi zaman kardeş bilip gaipten ona içimi döktüğüm; kimi anne bilip satırlarında şefkat aradığım ve kah sevincimi yine ona sarılarak yaşadığım en derin sığınaklarımdan...delilik ülkesinden notlar..onunla tanıştığım ilk kitabıydı..bir ruh macerasi ve diğerleri...benim böyle birkaç yazarım vardır...yıllarca satırlarını okuyup da fotoğrafını görmek istemediğim...büyünün bozulmasını isetmediğim için..bilmediğim bir yerden bana yetiştiklerini ve bana bir şeyler yazdıklarını düşündüğüm..onlarla mutlu olurum..ve paylaşmam kimseyle..sessizce sürer gider bu etkileşim...içim de yazdığım onlarca sayfayı onlara da okurum..istişare yaparız..garip karşılayabilirsiniz..ama yıllardır yoğun iş hayatı nedeniyle somut olarak yazamadıklarımı soyut olarak sürekli yazıyorum ben..bir gün (yakınlarda olmasını ümit ediyorum) hepsini elimle-dolma kalemimle yazacağım inşallah...ve ayşe şasa belki de beni biraz geliştiren yazarlardan en önde geleni...derin bir anlatımı ve içsel bir döngüsü olan bir senaristti...derinlik bana göre doluluktur..işte o doluydu...Rabbim onu kabrinde huzurlu olarak yatırsın inşallah..dualarımdasın ayşe hocam....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz