! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

19 Haziran 2014 Perşembe

ölümü daha çok hatırlamalıyım...

yüreğimden sızan birkaç kederi vakit geliyor paylaşıyorum burada..gönül istiyor ki hep güzellikleri hem pozitif duyguları paylaşalım ama olmuyor..çoğu zaman yaşadıklarımız hayallerimizin çok ötesinde gerçeklerden oluşuyor..ölüm ise en acısı diyoruz ya..kendi ölümümüzü yaşamadan sevdiklerimizin kayıplarıyla bir kaç gün sarsılsak da  sonrasında "unutmak" nimetiyle rızıklandırılıp herşeye devam ediyoruz..ama gün geçmiyor ki.....
daha dün yazdım ayşe şasa' nın vefatını..gün içinde düşünceler içinde yüzdüm durdum..
avukat arkadaşımızı da dün bir trafik kazasında kaybettik..25 yaşında, 6 aylık bebeği olan ve onca sıkıntılı günden sonra ofisini yeni açmış, dün sabah adliyenin önünde rastlaştığımız bir avukat, bir anne ve bir eş...hanım hanım..
Rabbim biliyorum..yüreğime koyduğun bu sızıları tek gayesi var: ölümü daha çok hatırlamam gereği...son zamanlarda vefat eden tüm sevdiklerime tanıdıklarıma rahmet eyle..onlara kabirlerinde cenneti yaşat ne olur...ve bizim sonumuzu da hayırlı eyle....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz