! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

4 Ağustos 2014 Pazartesi

yeniden selamlar...

soluk almadan geçmiş ve ardında daha az pişmanlık bırakan bir aranın sonrasında yazıyorum yine..
ne tatili anlatacağım ( ki tatil yapmadım) ne de farklı mekanlarda içtiğim kahveleri ( ki içmedim).. yüreğime ve sakin yüreklere en önemlisi de Yaradan' ın satırlarına sığınarak teselli buldum onca masum çocuğun ölümlerini izledikten sonra..aklımın anlayışının çok dışındaki o zalimlikler içimde bir girdap gibi döndü durdu.. onları yakıp savurmak istedim küllerini..ve el açıp "Senin bildiğinin ötesinde benim idrakte zorlandığım niceler var; içimdeki yangını söndürüver Ya Rab!" nidaları sardı etrafımı...ve sessizliğe büründüm..sakinliğin kanatlarında gezinirken bayram günü ( ki yüreklerimiz bayram yapmadı) babannemin dedemin ellerini tutarak sıyrıldım artık korktuğum dünya gafletlerinden..büyükbabamın nasihatlarinde tefekküre dalarken; hayır dualarında ümit buldum..ve tekrar başladım içimde biriktirdiğim öyküleri boş sayfalara asmaya..elimin altında bir defter ve yazdıkça yazıyorum..basitçe..içimden geldiği gibi..yılların bende unuttuklarını onlara geri vermek ve hafiflemek için yazıyorum..
şimdiye kadar  yaşamayı hiç düşünmediğim bir şehre tayinimi istedim..sonunun hayrıma olmasını temenni ederek bekliyorum..
ve kitaplarım ardı ardına bitiyor..yazdıkça daha çok okumak istiyorum..bu dünyadan daha çok soyutlanmak..Kemal Sayar' ın en son çıkan kitabını temin ettim ve sonlarına yaklaştım..
bu süre zarfında yaklaşık 4 tane kahve içtim..nefsime keyif yapma fırsatını sunmak istemiyorum..manevi anlamda bu kadar toparlanmışken..





Kemal Sayar' ı tanıyorum artık satırlarında nerede olursa olsun.. bu defa biraz daha farklı, görseli bol ama huzur veren bir kitap hazırlamış..bu ara en çok ihtiyaç duyduğum duygular üzerine yoğunlaşmış..bir psikoloğun karşısında içimi döküyormuşçasına faydalandım kendisinden..
vesselam....

2 yorum:

  1. Hoş geldin abla çok özletmiştin kendini neyse ki hasret bitti yazdıklarını okumayı özlemişim. Hakkında hayırlısı neyse o olsun ayrıca ...

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz