! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

8 Eylül 2014 Pazartesi

bugün okullu olduk...

büyük oğlum bugün birinci sınıfa başladı biiznillah..ben de en az onun kadar heyecanlıydım..4 yıl önce bıraktığım öğretmenliği de özlediğimi anladım tahta sıralara oturduğum öğrencilik yıllarımı..oysa hayatın en masumane geçen yılları o sıralara kazınmış..en tatlı hayaller, en temiz duygular..bugün için kıpır kıpır oldu..aslında oğlum okumayı kendiliğinden öğrendi..kolaylıkla okuyabiliyor, matematik işlemleri yapabiliyor. eğer isteseydik 2. sınıfa geçirecekti komisyon ama bu yaşları geri gelmeyecek..eğlensin..arkadaşlık kursun..sadece öğretimi değil eğitimi iyi olsun..ağır ağır çıksın basamakları..koşturmasın..çocukluğunu sonuna kadar yaşasın inşallah..
insanın varlığıyla ve meyveleriyle gurur duyacağı tek şeyi evlatları...ve ben oğlumla gurur duyuyorum..bunca sıkıntıyı atlattığı, hayatının her anında beni dinlediği, bize ve çevresindekilere hep olumlu davrandığı, kardeşine çok iyi örnek olmaya çalıştığı ve hayattaki en iyi arkadaşım olduğu için onunla gurur duyuyorum..duygulandım..hüzünlendim..Rabbim emeklerimizi zayi etmeyendir. bana verdiği gücü (maddi-manevi-bedeni-zihni) Hakk yolu üzerinde kullanmak duasıyla hayırlı akşamlar dostlar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz