! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

23 Eylül 2014 Salı

hızlı tren havasında...

hızlı tren havasında geçen hayatımın ufak molalarında kahveye sarılıyorum...kitaplarımı da heybeme alıp akıntıya karşı yüzmeye uğraşıyorum..."hayat ne olur bir miktar yavaşla"....

yeni evimde daha çok kahve pişiyor..misafirlerim kahve içmeye geliyor...çat kapı gelen dostlara önce gönlümü sonra kapımı açıyorum...iyi de oluyor...

hafta sonu yeni kitaplarıma başladım..iyi geliyorlar ruhuma...




yeşil-lila ya da yeşil-mor uyumunu çok seviyorum..
sade kahvenin verdiği canlılık, renklerin uyumu ile birleşti mi....enerjim hat safhada oluyor..





okul heyecanım devam ediyor..kendi derslerime başlayamadım henüz..sosyal hizmetler ikinci sınıfa başladım, kitaplarımı da temin ettim..amaaaaa el yazı derslerimiz çok güzel devam ediyor..
biz okula giderken annem yatakta ya da yerde ders çalışmamıza çok izin vermezdi.."dikkatiniz dağılır, motivasyonunuz düşer" derdi...yani masaya otururduk mecburen..
ben galiba daha esneğim..oğlumun yatağına oturup ödevlerimizi yapıyoruz :) çocuklar kalem kullanmadan klavye kullandıkları için kalemle samimi olmaları zaman alıyor..ama olsun..sonuna kadar direneceğim..eve televizyon almamaya ve ona güzel bir el yazısı kazandırmaya...






hayırlı günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz