! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

3 Eylül 2014 Çarşamba

mutluyum...

yeni bir evle birlikte hayatıma biraz daha ferahlık geldiğini hissediyorum..daha büyük ve daha fazla güneş alan, balkona çıkınca içimizin açıldığı, çocukların site içinde doya doya oynadığı güzel bir mekan..
en güzeli de komşuluk..taşındığım gün yemek getirenler, yardıma gelenler..hatta aynı gün kahve keyfi bile yaptık...


canım dostum..yine bizi  heyecanda  bıraktı..ben toplantıdayken gelen kargo paketini açtım.. neler yollamış 365 günlük...yanımdan ayırmadığım kuşlu defterim ve cüzdanım..öyle güzeller ki...




en sevdiğim kupa tarzı : beyaz kupa..kitap..ve atıştırmalıklar..


sağolasın kardeşim..en kısa sürede bekliyorum yeni evimize..
eski tarzda kitaplarımdan bahsettiğim günleri özledim..
birkaç iş kaldı inşallah ondan sonra eski düzene döneceğim..
oğlum birinci sınıfa başlıyor..heyecanlıyım..



1 yorum:

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz