! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

16 Eylül 2014 Salı

tarçınlı kahve...

dün akşam ev işlerini bir kenara koydum ve tarçınlı kahve yaptım daha bir özenerek..yanına da bilim teknik dergisi eylül sayısını ve orhan pamuk' un sessiz evini iliştiriverdim..gece el ayak çekilince, o yavaşlamış dakikaları yaşamak ayrı bir lezzetli oluyor..






orhan pamuk' un dili zekice okumayı gerektiriyor..öylesine okunacak bir kitap değil..dün yeni başladığım kitaptaki en dikkat çekici özellik: benzetmeler..gerçekten tekrar tekrar okudum..bol monologlu..yavaş ilerleyen bir kitap.. ve şuan isteğimi karşılıyor..adında bile huzur var...

*******************

sessizlikte gezinirken kelimeler eşliğinde T. Hanım' la hasbihal yaptık..bana birkaç fotoğraf yolladı..paylaşmak istedim...
kahve ile....



 okunacakları ile...

 kitap ile...

ne hoş özgürce konuşabilmek kahveden, kitaptan...

1 yorum:

  1. Sessiz ev'e iki defa başladım ikisinde de yarım bırakmak zorunda kaldım. Emanet kitap okumanın dezavantajları :(
    Lisedeyken Bilim Tekniği severek takip ederdim, okulun kütüphanesinde mevcut tüm sayıları okumuştum. Üniversiteye giderken de bir süre takip ettim daha sonra bıraktım. Güzel bir dergi olsada evrenin yaratıcı olmadan kendi kendine var olma fikrini altdan alttan veriyor olmaları dergiden soğutuyor.
    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz