! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

31 Aralık 2014 Çarşamba

kitaplarım.../ ız....


idefix de devam eden sanal fuar' dan alışveriş yaptık..istenildiğinde ödünç verdiğim ama pek çoğu geri gelmeyen kitaplarımı yeniden alıyorum..
fırsattan istifade indirimde olanlardan da epey kitap aldım..temin edilenler bu sabah elime ulaştı.. mutluyum..:))
tasavvuf ağırlıklı bir derleme olmuş..
beni en çok sevindiren hediye olarak metis yayınlarına ait bir ajandanın gelmesi..
tavsiye edilenler arasında psikoloji kitapları ağırlıklı :)))
olsun..kitap kokusu..iş yerimde güller açıyor :))





her yönüyle bereketli bir gün..

2 yorum:

  1. Esma ajandasını merak ettim dost
    İç sayfalarını da paylaşmanı çok isterim
    Hani güzelse yıl bitmeden ben de alayım

    YanıtlaSil
  2. çoook güzel bir ajanda olmuş kardeşim..okumaya başladım..paylaşacağaım inşallah..

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz