! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

19 Aralık 2014 Cuma

merhametin eli' yle....


diye yazmış Kemal Sayar bu ay ki İtibar Dergisindeki denemesinde...
Beni çokça düşündürdü...
hayatın bağıran yüzüne öyle aşina olmuşum ki artık biraz sakinleşti mi her şey içimde derin bir haykırış duyuyorum huzurdan..
yıllar öncesi ne kadar da yavaş ilerlemiş ben farkında olmadan..
şimdi ise herkesin hayatında en az bir defa yaptığı gibi durup arkama bakıyorum ve gerçekten efkarlanıyorum..
birkaç gün uzaklaştım her şeyden: ev işlerinden, iş yerinden, çocuklardan ve aşina olduğum şehirlerden-insanlardan..
yanıma birkaç eşya alıp çoğu zaman yanımda olduğunu adım gibi bildiğim ama yüzündeki kırışıklıkları fark edemediğim "hayatdaşımla" uzaklaştıkça uzaklaştık..
dağların arasında ürperti duydum sıkça, ormanları seyreyledim...


mesafeler uzaklaştıkça kendime daha çok yaklaştım..
ve durduğum anlarda kendimle hasret giderdim..
kendimi kendime anlattım, kendimden dert yandım, kendimin gözyaşlarını sildim, kendimle kahkahalara boğuldum..
birkaç gün yeni tanıştığım bir kişi dışında kimseyle konuşmadım, bilgisayar kullanmadım ve bir kaç dost dışında bana kimse ulaşamadı..
kalemler ve kağıtlarla hemhal olup, duygudan duyguya kondum..


odanın verdiği huzur yaşamaya değerdi...


yanıma defter almayı unutmam canımı sıkmadı, bulduğum her kağıda yazdım..eskiden olduğu gibi..sessizlikte dilediğince yazmak...


karşıma D&R çıktı ve defter temin ettim..





yazmak bir yana 4 güne iki kitap ve iki dergi sığdırmak gerçekten çok güzel oldu..
Tasavvuf Düşünce ile dimağım temizlendi..oldukça fazla not aldım..









ve Mustafa Kutlu' nun son kitabı..öykü tadında denemeleriyle sakin akşamlar için tercih edilebilir ( ki her zaman uslübu ve öykü konularıyla beni sakinleştirmiştir..)
öykü tekniklerini bilen ve okuduğunda  öyküyü analiz etmeye başlayan çoğu kimsenin takip ettiği- beğendiği bir yazar Mustafa Kutlu..popüler öykücülükte yeri yadsınamayacak kadar büyük..


yolculuk esnasında başladığım ve bitirdiğim 18 yıldır takip ettiğim emektar dergim Bilim-Teknik...


ve hem edebiyat hem de fikriyat anlamında usta yazarların bir arada olduğu ve her ay kendisine ulaşmak için epey gayret sarf ettiğim İtibar Dergisi..


mutluyum...birkaç gün sonra koşturmaca yeniden başlayacak olsa da, yorgunluk tüm sinir sistemimi alt üst edecek olsa da, tadına vara vara ve kıymetini bile bile bu anları yaşamış olduğum için mutluyum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz