! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

28 Aralık 2014 Pazar

NEVZAT TARHAN dan notlar..(bilinçli aile olmak)





bu defa bitirdiğim kitaplarımdaki notları elle yazdım..hem defterime kaydettim hem de sizlerle paylaşmak istedim..ard arda okuduğum psikoloiji ve sosyoloji kitaplarıyla farkındalığımı arttırmayı hedeflemiştim..her ne kadar öğrendiklerimi hayata tam olarak geçiremesem de  davranışlarımı düşünmeye ayırdığım zaman arttı..inşallah daha iyi bir noktaya geleceğim noktasında inancım yüksek...


birkaç gündür kendimdeki kırtasiye kriziyle başa çıkmaya çalışıyorum..ara ara atak geçiriyorum bu konuda...kalemler, silgiler ve aklınıza gelebilecek tüm kırtasiye eşyaları... farklı şehirlerdeki üç arkadaşım ve bir de defterleşme etkinliğindeki arkadaş için paket hazırlayacağım..farklı objeler bulmaya çalışıyorum..yukarıda vintage tarzı kalem ve silgiler..uyumuna hayran kaldım..yeşili kendim için, mavisi 365 Günlük için :))

dün akşam yüklüce kitap siparişi verdik...alınacaklar kitaplar listem azalmıyor gitti..merakla kargonun gelmesini bekliyorum..

vesselam...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz