! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

11 Aralık 2014 Perşembe

okuma çantama yeni kitabımı koydum..

yanımda taşımayı en sevdiğim eşyam bu çanta..derli toplu bir kutu, esmü'l hüsna ile donatılmış suyum, Kuran'ım, kendim yiyeceğim diye alıp her defasında başka birine hediye ettiğim atıştırmalık, defterim ve kalemlerim..değişen kitabım...
yeni kitabımı da çok sevdim..ve heyecanlandırıyor beni..





mahmud erol kılıç, m.nusret tura (allah rahmet eylesin), sadık yalsızuçanlar, fatih çıtlak, ömer tuğrul inançer...tasavvuf konusunda sevdiğim, takip ettiğim ve zaman zaman satırlarında soluklandığım, mütevazi yazarlardan..
şimdi de yeni makalelere yelken açıyorum..mutluyum....





1 yorum:

  1. Okuma listeme alalı uzun zaman olup hala okumadığım 3 yazar. Sadık Yalsızuçanlar, Fatih Citlak ve Tuğrul Inançer. Ömür bitmeden okurum herhalde.

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz