! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

8 Ocak 2015 Perşembe

İŞ ÇIKIŞI...TERAPİ, SOHBET, BİLİNCİ İRDELEME..

kar dolayısıyla iş yeri en tenha zamanlarını yaşıyor..incelemelere çıkamadığımız için bedenim de daha iyi ruhum da..ve kar ı bu sene ben bu yüzden de çok sevdim..her ne kadar ayaklarımı çoğu zaman hissedemesem de; dün öğle yemeğinden önce kendimi valiliğin giriş kapısında yerde bulmuş olsam da ve sağ dirseğim morarmış olsa da fark etmez..bunlar da nimetin külfeti..genel olarak sevdim ben bu manzarayı..
dün iş çıkışı T.Hanım ile buluştuk..aile danışmanlığı eğitimi alıyor ve çalışmalarına beni de ortak ediyor..ben de nasipleniyorum onun öğrendiklerinden..yine konu konuyu açtı..terapi gibi oluyor..ben kendimi böyle konuşmalarda buluyorum...zamanın nasıl geçtiği anlayamadık..evden gelen telefonlar ve karınları zil çalan iki fındık olmasaydı saatlerce devam edebilirdi o sohbet..


ikram ettiği isviçre kahvesi için de teşekkür ediyorum yeniden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz