! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

20 Şubat 2015 Cuma

talimatlara itina ile uyulur...:)

"kahvenizi yudumlarken okuyun..."
ne harika bir cümle değil mi..


öğlene doğru daireye geldim  ve masamda kırmızı bir zarf buldum..bu benim yıllarca yaşadığım bu duygu her defasında bana öyle büyük bir heyecan yaşatıyor ki...hele de yıllar önce öğretmeni olduğum öğrencilerimden geldi mi..
bir süre açmadım..bekledim..merak ettim..heyecanımı arttırdım..sonra verilen talimata uygun kahvemi de yanıma alıp başladım okumaya...canım öğrencim..bana hep "idealim" diye hitap eden meleğim..T. Hanım..öğretmenliği özlemiyor değilim..çooookkk teşekkür ediyorum güzelim..


ve hediye kutumuz hala yola çıkmak için bekliyor..hava şartları nedeniyle rötarlı olarak kargolanacak..




Ş. Hanım psikolog arkadaşım..çalıştığımız kurumlar ve yaptığımız işler hemen hemen benzer..öyle çok vaktimiz olmuyor sohbet etmeye..evrak işleri nedeniyle buluştuğumuz zamanlar bir iki dakikayı geçmiyor..biz sabırla bekliyoruz geniş anları...bu sabah evrak teslim ettiğimde beni salıvermedi..güzel bir fincanda bana sunduğu sade kahve bugünümü güzelleştirdi..teşekkür ediyorum güzel arkadaşım..

1 yorum:

  1. O kadar mutlu oldum ki.Gunlerdir blogunuzu en bastan okuyorum.Simdi bitirdim.Bu yazinizi gorunce gercekten cok sevindim.Siz her zaman degerlisiniz benim icin.Meleginiz...

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz