! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

5 Mart 2015 Perşembe

bol nimetli...bol şükürlü...

birkaç gündür farklı şehirlerde yine hummalı bir koşturmaca yaşıyoruz..ruh halim giderek daha iyi bir hal alıyor elhamd..hayat her şeye rağmen bir nebze daha yavaşladı sanki..ve keşfettiğim en büyük şey: aslında hayatımın kafamda çok hızlı olduğu oldu.. yani beynimdeki hız bedenen yaşadığım hızdan daha şiddetliydi..ve öyle yoruyordu ki...
birkaç zaman uğraştım sorunlarla, bire bir ilgilendim..çözüme kavuşan her problem benden çıkınca hafifledim..ve yıllardır kendime neden yük yaptığıma şaşırdım..ibadet, çocuklar, iş, ev, çevre, aileler ve yapmak istediklerim konularında şimdi çok az kaygım kaldı..
inşallah günden güne biraz daha olgunlaşacağım :)))

küçük beyimizle her gün biraz daha çok oynamak gerekiyor..dimağı boş ve açık olduğu için çok kısa sürede kapıyor öğretilenleri..bunun için biz çokça eğitici kartlar temin ettik..renkleri, şekilleri, sayıları vb. öğreten küçük ve her yere taşınabilir kartlar..hepsini kavradı..ve daha çok konuşamasa da mimik ve el hareketleriyle anlatabiliyor.. 



iki evimizde de salonumuzun bir kısmı oyun alanı olarak ayrılmıştır. hem yanımızda oyun oynadıkları zaman daha az yoruluyoruz hem de diğer odalarımız daha az dağılıyor..her yönden tasarruflu değil mi..


bu ay ki dergimiz müthiş derecede enerji verici..hem görsel olarak hem de bilgi olarak dopdolu..



canım arkadaşımla yaptığımız iş arası molaları ve kitap sohbetlerimiz çok hoş..bizi hem dinlendiriyor hem bilgilendiriyor..iyi ki yanı başımdasın sükut abidesi...şükürler olsun..



son okuduğum kitabın neredeyse her sayfasını beynime kazıdım..sizinle paylaşmak istediğim çok nokta var.. geceleri uyanmaya, kalkmaya, secdeye varmaya ve içimin huzurla dolmasına vesile olduğu için Rabbim' in son dönem bana yolladığı en büyük nimetlerden..



büyük oğlumla işbirliği içinde kitap kumbaramızı doldurmaya çalışıyoruz..
kendi seçeceği kitapları alabilecek inşallah..heyecanla bekliyoruz..




ve kızı ile aynı lisede okuduğumuz, bizi sınavlara hazırlanırken mısralarıyla rahatlattığı efsane şairim..yine rastgele açtığım sayfalarda bana yönelen satırların rastgele cevaplar olmadığı anladım..ayrı bir şükür vesile oldu..yolun açık olsun yüreği derin adam..



gün içindeki şükür pırıltılarını görebilmekmiş asıl huzur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz