! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

18 Mart 2015 Çarşamba

uykuya yakınken biraz daha uyanık kalabilmek..

düşünceler geceleri yoğunlaşır..her şeyin üstünü örttüm mü zifiri karanlık insan vicdanını duymaya başlar..ürkerek dinler..kaçmak isteyerek..muhasebe yapmak için en yalın vakitler aslında..tefekkür için...
ve bu dem ben geçmiş bir haftaya dönüveriyorum..artısını eksisini irdeliyorum günlerimin...


 
iş yerinde elhamdülillah bir çok konuyu oturttum..fakat yanlış olduğumu düşündüğüm bir kaç noktayı tespit ettim ve inşallah düzeltmeye çalışacağım...


evdeki beyler konusunda her geçen gün tecrübem artıyor..biraz daha sabırlı olduğumu görüyorum..ama alacağım daha çooook yol var....








kendi dünyama gelince...yazmak, çizmek, okumak ve ummana karışmaya çalışmak..ne heyecan verici..

gece... iyi ki varsın..ve ben sana kavuşmayı bekliyorum her gündüz...sen kabir gibisin..sadece benim için..senin sayende kendimi görebildiğim, benliğimi öğrenmeye çalıştığım ve ufkunda dalgaları kovaladığım...sen sükutsun... iyi ki varsın..seni yaradan Rabbime sonsuz teşekkürler....

4 yorum:

  1. Yazina bayildim canimm.sendeki cevherler daha cok gece ortaya cikiyor demekki.ellerine yuregine saglik
    Sinem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın..çok sağolasın..sendeki cevherlere ne demeli peki...maharetlerine, güzel yüzüne..maşallah..Rabbim dostluğumuzu baki eylesin inşallah...

      Sil
  2. Ah dostumm, canım arkadaşım... yazılarını okudukça hiç değişmeyen o ince ruhunu ne kadar özlediğimi bir kez daha hissediyorum. Yüreğine sağlık canım. Sevgi, hasret vr dua ile...
    Ayşe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni ve sıcaklığını cok ozledım canım kardesim....sıgınagımdın...yuregın hep mütevazı. ..aynı cok seviyorum aysemmm..

      Sil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz