! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

15 Haziran 2015 Pazartesi

yoğunluğu rölantiye aldık..

ev işlerini bir çırpıda toplayıp hafta sonunu bol bol okumalı ve gezmeli geçirmek için niyet ettik..
elhamd üç kitabımı toparladım..



yeni kitabıma başladım Çağdaş Türkiye' de Muhafazakar Sanat Sorunu..değişik yazarların farklı zamanlarda yazdıklarından derleme...


bana sürpriz yapan bu küçük bey' in işimde gözü var..
bilgisayardaki bilgileri tarıyor..
gelenlere laf anlatıyor..


abi anneannede tatile başlayınca bizim beye de tek başına oyun kurmak düşüyor..


bu da iznik gölü gezimizden..






hayatdaşım bir yıl daha tecrübelendi..yüreğimden geçen en samimi duaları sadece onun için ettim bu defa..
hayır dolu işler diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz