! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

10 Ağustos 2015 Pazartesi

365 GÜNLÜKLÜ, BOL HEYECANLI BİR PAZAR ARDINDAN..

selamlar dostlar...
dün sevgili kardeşim..365 günlük geldiiiii...
bayram ettik....
piknik yaptık...
porland' ı dolaştık...
kırtasiyeye uğradık...
kahve içtik...






doyamadık..oturup şöyle sohbet edemedik..ama çocuklar gibi şendik..heyecanımız dışarıdan belliydi...elhamdülillah..bugün ise tekrar buluşacağımız anın hayalini kurmaya başladım..filtre kahvelere ağırlık verdik şu sıralar..tabi ki oturduğumuz kafede iki çocukla farkımızı epey bir belli etmenin yanında sade ve sert kahvelerimizle de kahve gurmeliğimizi  göstermiş olduk..ayaklarına sağlık ahiretliğim...

okuma hallerimiz devam ediyor...


kitap kutusu öyle güzel ki...harika bir sürpriz..





yeni kitabım edebiyat camiasından sevdiğim ve tecrübelerine güvendiğim bir yazar..semih gümüş..365 günlüğümün hediyesi..en kısa sürede başlamak istiyor gönül..

ara verdim galiba..kitap notlarımı paylaşmaya..paylaşılacak çok şey varken ben şimdilerle az ama devamlı olanı böyle parça parça yazmayı tercih ediyorum..



yine çocuklar..




bizim iki evimizde de çok az eşya var..kullanılmayan hiçbir eşyayı tutmuyoruz..bizde fazlalık olan kırtasiye ürünleri ve kitaplar...onlar da sadece bir odada toplandı mı her şey derli toplu oluyor..şimdi kütüphane odamız için büyük ve tüm duvarları kaplayan dolap sistemine ihtiyacımız var.. bir kısmını kapaklı olarak; tüm ıvır zıvırı toplayacak ve genelde kapalı duracak; diğer kısmını da sadece kitapları gösterecek şekilde açık olarak planlıyorum...çocuklar için alt rafları uygun olacak..ve iki duvara da çalışma masası..her daim öğrenci olmaya meyilli bir aile olduğumuz için en önemli odamız kütüphane odamız çünkü..bakalım sonuç ne olacak..


günlüğüme birkaç satır daha eklendi böylelikle..ara sıra eskilere dönüp okumak hoşuma gidiyor birkaç ay öncesini..

kahveli günler...


1 yorum:

  1. merhabalar.. maşallah ya arkadaşlığını çok beğendim ne kadar güzel ...Rabbim daim etsin inşaallah...
    bu arada ben Esen kızın yeri blogunun sahibi esen blog adresimi esenkznyeri.blogpot.com olarak değiştirdim sizi de yeniden blogumda görmek isterim... çok sevgiler

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz