! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

19 Ağustos 2015 Çarşamba

yazma-kahve....

hayırlı haftalar..zira ben mesaiye yeni başlıyorum..bir kaç günlük istirahattan sonra masamın başında buldum kendimi..
birkaç gün uzaklaşmak iyi geldi bana..kendimle kalmak..yazmak..okumak..
seni düşünüyorum huzurum..bu defteri her açtığımda, her Allah kelamını yazdıkça yüreğim sana akıyor..ayrıca hatırlatmak istedim..(İstanbul' a selamlar)


 notos dergisinin bu ayki fotoğrafı için bir öykü karaladım..aslında her yere bir sürü öykü yazıyorum, deneme yazıyorum..sonra sonlanmadan kalıyor öyle..ben ise üzerinde sonuna kadar gidip yazılarımı bitirince kalkmak istiyorum masamdan..ne mümkün..Canım' a- 365 Günlüğüme dedim ki "telefonda konuştuğumuz esnada bana şöyle 4 saat verseler günde....." güldü tabi ki...4 saat..hem de çalışan bir kadın..biraz zor görünse de imkansız değil..çalışmalarım devam ediyor kendime bu saati ayarlamak için..




semih gümüş okumak bu ara bana iyi geldi..gevşediğim noktalarda vurgulamış oldu bazı konuları..çok zeki bir yazar olduğunu yeniden hatırlatmak isterim..












buzlu merin kahvesiiii....hem de kavanoz bardağımızda..hafif ve harika bir tat..365 günlüğümün tarifiyle güzel bir lezzet çıktı ortaya..bu  birkaç günlük dinlenme esnasında oldukça fazla kahve yaptım yine..yeni tatlar ve yani karışımlar..

kitap okunuyor kahve aşkına; kahve içiliyor kitap aşkına..yani bir döngü...








4 yorum:

  1. Vealeykumselam canimmm.hatirlanmak hele ki senin gibi❤can❤arkadas tarafindan hatirlanmak ne guzel.Rabbim her yazdigin kelamin sevabindan nasiplenebilmeyi nasip etsin.kaleminin murekkebi hic kurumasin.sen yaz ki icimiz acilsin ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en güzel duayı aldım: kaleminin mürekkebi hiç kurumasın..duygulandırdın beni..yanımda var olduğun için çok teşekkür ederim canım huzurum..

      Sil
  2. Selamlar,
    Aslında epey bir vakittir, ara ara bloğunuzu ziyaret edip, ikramlarınızdan nasiplenmekteyim. Bi teşekkür etmeme vefasızlığımı kınadım kendi kendime ve yazdıklarınız, okuduklarınız, paylaştıklarınız için çok teşekkür etmek istedim.
    Bu sayfalar bana yazma, okuma şevkim azaldığında omuz atmakla kalmıyor hayata dair bir bahar dalı olabiliyor. Enerjiniz, zamana sığdırmaya çalıştıklarınız..Ha bir de okuma zevkimin bu kadar çakıştığı bir insan olması mutluluk verici. Kahveler daim olsun, huzurunuz ve aileniz Allahın emanında olsun.
    Sevgi ve selam ile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz..söylemlerinizden, düşündüklerinizden, zarifliğinizden ötürü önce teşekkür ederim..sevindim yazdıklarınıza..ne mutlu bize..kahve içmeye bekleriz..bizden de selamlarrrr...

      Sil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz