! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

8 Aralık 2015 Salı

satırlar, sayfalar, kitaplar, kalemler üzerine inşa edilmiş sayısız heyecanlı bir hayat işte..masum, sessiz ama doludizgin..





mustafa kutlu klasiklerinden..yoğun dönemde ferahlatıcı oldu..tirende bir keman..


adem güneşin kitaplarını neredeyse hıfz ettim..bu kitap tüm kitaplarının özeti niteliğinde..tavsiye ediyorum hele de 4 yaş altı çocuğunuz varsa..


artık dert etmeyi bıraktım büyük bir kütüphane yapma hayallerimin ertelenip durmasını..tüm kitaplarımı bir araya getireceğim günü bekliyorum yine ama günü güzelleştirerek..her ortamı sevecen hale getirebilmek çok da zor değil..


namaz muhasebesi nurettin yıldızın fıkıh kitabı tadında, pratik bilgi dolu, her an çantada taşınacak ve hediye edilebilecek bir eseri..





yazma halleri devam ediyor..


ve akşamları gece lambası yanar yanmaz talha için kitap inceleme mahmud için keyfi olarak okuma vakti başlıyor (mahmud devamlı okuyor)..alışkan demirden bir gömlektir, kolay kolay bırakılmaz..kitap okuma alışkanlığı işte bu yaşlarda ediniliyor...


yaklaşık bir ay önce bakanlığımız düzenlediği aile eğitici eğitimine katıldım..bir aileye yardımcı olacak konularda güzel bir program olduğunu  düşünüyorum..artık ben de eğitimler düzenleyerek bu halkaya ekleneceğim inşallah..








detaylara geleceğiz inşallah :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz