! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

28 Ocak 2016 Perşembe

kısa kısa yazalım ve devam edelim..

yoğunluk içinde öyle anlar oluyor ki, secdeden başımı kaldırasım gelmiyor..şükrediyorum Rabbim' e koşturduğum ve elimden geleni yapmaya çalıştığım için..iş, ev, aile, arkadaşlık; roller karışık, virginia satır' ın dediği gibi hepsini ayrı şapka olarak düşünürsek, şapkalar arttıkça; işler zaman zaman karışsa da aslında daha eğlenceli hale geliyor..ve her büyüyen yaş itibariyle bu gösterimi daha bilinçli yaşamaya başlıyorum..OLGUNLAŞMANIN SEYRİ GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL..farkında olabilmek; sosyal çevreyi özellikle insan ilişkilerini dengede tutmaya çalışabilmek, aslında bu gayret güzel hisler veriyor...maşallah..

haftalık aile danışmanlığı kulübümüz elhamdülillah güzel devam ediyor...kitabımızın yarısını geçtik, faydasını da görmeye başladık..








en güzeli kaplumbağa kitap kulübümüzün ocak toplantısı bu cumartesi günü gerçekleşecek inşallah..bir aydır bizimle seçtiğimiz iki kitabı okuyan "sevgili kaplumbağalarla" çok eğlendik..mesajlaştık, instagramda fotoğraf ve yorumlarla heyecanımız arttı..en önemlisi de grup olmanın verdiği gücü bedenimizde hissettik..bundan sonra da böyle azim ve şevkle yeni projelere adım atmayı Rabbim nasip etsin inşallah..






tabi ki yine, yeni hediye paketleri hazırlanmaya devam diyor :) 
pespembe sever ve dünyada benim için gerçekten tek kız kardeşe gidecek :) 
en büyük ortak noktamız tabi ki kitap-kırtasiye..


plan-program işleri..





heyecanlı olduğum başka bir konu ise seminer hazırlıklarım..beni zinde tutuyor ve bu vesile ile bir dakikam bile boş geçmiyor. daha çok ve daha çok okumaya sevk ediyor beni..heyecan dorukta hatta, 4.şubat, beklenen gün..




çalışma masası ve ev halleri..






ard arda gelen kitap siparişleri..babil.com' u bu sene daha fazla tercih ediyorum..hediyeleri beni mutlu ediyor..

selamlar..

1 yorum:

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz