! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

6 Ocak 2016 Çarşamba

projeler peşinde...maşallah..

bloğumu seviyorum..yazmayı da seviyorum..şöyle bir miktarda daha olsa bilgisayar başında geçecek vakit..daha çok yazacağım..canım sıkıldıkça atıyorum bakışlarımı hatıralara, eş-dosttan gelen hatıralara ve hatırı kalanların satırlarına..kısacası hatırımda kalan hatırlara..ille de hatıralara..
küçük oyuncaklarımı döküveriyorum önüme ve rölantiye alıyorum bir süre hayat vitesini..devri  (devir) eksilere indirip gerilere sarıyorum..iyi de oluyor..






 mustafa kutlu' nun kitabını okudum..bitti..aklımda hala okumaktayım bazı cümleleri..hesap günü işte..verilecek en büyük hesap..ama hangimizin umrunda..bir kelebek aslında hayatın nasıl kısa olduğunu bize aksettiriyor kanatlarının inceliğinde..lakin kelebeğin muhatabı yok.. sessizliği benimsemiş çığlık ata ata uçarken semada..


küçük prensi de yeniden ve yine  selamladım..yeni cümleleri attım akıl heybeme..sevindim de sevindim iki oğlumla sesli okuduğuma..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz