! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

13 Temmuz 2016 Çarşamba

nerede buluyoruz kendimizi...

umudum yanımda...
düşünceler peşi sıra akıyor.. insanlar ve hayaller de..dahası kalpler..
bir araya gelmiş bu kitap kapak yazıları-kitap isimleri-nın idrak edilmesi hiç de kolay değil...
Vahdaniyet Sıfatının tecellisinin fersahlarca ötesinde bir benlik çatışması ortasında, kavuşturduğumuz ellerimiz arasında aklımız da sıkışıp kaldı..
düşünmemiz ve düşünemememiz garip halde vuku' bulurken, çığlıklar çığlığa karışmakta..
sukunet içinde bir bakış olsa dağlara..yücelere..ufka..maviye ve derine....
sukunet içinde bir duyuş olsa dünyanın inlemesinden..
ılımlı bir söz olsa benden sana; senden bana..
tebesüme bilerek monte edilmiş sersem diriftler derinden çekip gidiverse..
masumiyet saklı bir kelime olmaktan çıkıverse de  karışsa delikanlı dalgalara...
nezaket yine başımızın üstünde olsa..
feragat bizi bir çırpıda  savuruverse akustik bir motifin en revnaklı rengine..
insan hatırlayacak mı yaratılış manasını..
ne zaman..
nerede..
nasıl..
gri dumanlı adamlar çoğalıyorken akıl zerrelerinin her karışında insan düşünebilecek mi..
düşünme üzerine dalgalarla boğuşmaya gönüllü olabilecek mi..
umudum yanımda..
kapatıyorum gözlerimi bugünde sağnak sağnak gaddarlığıma..
ama önce kendi kirliliğime, kötülükkeşliğime..
umudum yanımda..

5 yorum:

  1. insan önce kendinin farkına vara bilmesi gerek umutlar hep saklıdır ceplerde Dilerim herkesin umutları gerçek olur ..

    YanıtlaSil
  2. evet..kendinizi tanımalı ,had ve hududlarımızı iyi bellemeli ve sonra ayağa kalkıp yol almaya adım atmalıyız..hergün yeniden uyanmaya cesaretimiz varsa eğer umut hala yanımızda demektir..vesselam güzel gönüllü dost..

    YanıtlaSil
  3. Blogger dünyası da kelimelere ayrı bir efsun katıyor güzel gönüllü insan...

    YanıtlaSil
  4. Bloğunuzla yeni karşılaştım. İnanın ruhuma ilaç gibi geldi. Mümkün olsa tanışıp bolbol sohbet etmek isterdim sizinle :) Allah yolunuzu açık etsin.

    YanıtlaSil
  5. Yeni karşılaştım sayfanızla okudukça da kendimi buldum diyebilirim. Allah yolunuzu açık etsin inşallah bir gün tanışıp konuşmak nasip olur.

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz