! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

21 Aralık 2015 Pazartesi

mum ağırlıklı geçiyor günler...


en güzel duyguları hissettiğim anlar Kur' an yazması anları..muhteşem derinlik..ferahlatıcı bir koku sarıyor etrafı; kalbimde sıcak bir heyecan..anlatamıyorum bile ne hissettiklerimi..



yılın ürünü ve uzun bir süre daha benimle her yere gelecek heybem..öyle sevdim ki..o yanımdayken sanki hayat daha yeşil görünüyor gözüme..daha ferah..



mücella; nazan bekiroğlu..edebiyat taşan bir roman..roman okumayı çok sevmiyorum, lakin bu kitap iyi geldi, kurgu yönünden sakin, edebiyat ve sözel anlatım yönünden coşkulu..bana aksettirdiği ilk kelime : SABIR..


kitapların arasında hayallere dalmak ne güzel di mi..hayatın tılsımları herkese göre farklı..onları yakalamaya bir başladık mı öyle parlıyor ki her gün, her mekan...hayatımızı ufacık değişikliklerle daha huzurlu hale getirebilmek o kadar kolay ki...



mum mihrabinden bahsetmiş miydim?
benim için her odada değilde evin en sakin bir kısmında mum köşesi hep var oldu..beni motive etti..hüznümü bu mumların başında yaşadım çoğu zaman; en derin sevincimi de..sözel günlük köşem de desem yeridir..
kimi hediye kimi el emeği..hepsi ayrı gizemli..


 işte bahsettiğim köşe şimdilik bu..


9 yorum:

  1. Sa ben sorumun cevabını alamadım zehra ablacım. Açıköğretim sınavlarına nasıl hazırlanıyorsun ve bur ev hanımı kendine nasıl geliştirebilir? Düşüncelerine önem veriyor ve büyük bir merakla cevap bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EN KISA SÜREDE CEVAP YAZACAĞIM İNŞALLAH :)

      Sil
    2. hayırlı sabahlar kardeşim..herkesin kendine has bir ders çalışma stili- metodu vardır. ben okuduklarımı yazarak sindiren biriyim..kitabın tüm sayfalarına bakarım..ben sınav geçmek için değil öğrenmek için okuyorum şuan..o yüzden tek tek satırları okuyorum. sınava yakın son hafta ise çıkmış sorulara bakıyorum..genel itibariyle de hazırlanmış oluyorum..ev hanımının kendini geliştirme olanağı çalışan kadına göre daha fazla..
      13 yıldır ev hanımı olmak isteyen biri olarak haftanın bir günü zannaat öğrenmek (terzilik, ahşap boyama) hem harçlık çıkarmak adına hem de farklı insanlarla tanışmak adına yararlı olur kanısındayım. sabah nazmazından sonra yatmamak ve Kur'anı hem mealiyle hem arapçasıyla tekrar tekrar okumak güne, bedene ve ruha bereket katacaktır. fikir yapın doğrultusunda seçeceğin güzel kitap ve dergileri de gün içine yayarak okumak verimli olacaktır..ahhh imkanım olsa da ev hanımı olsammmm..evdeki huzur hiçbir yerde yok..selam, muhabbet, dua ile..

      Sil
    3. düşüncelerimi kayda değer gördüğün çokça teşekkür ederim..

      Sil
  2. Hergün defalarca bakıyorum zehra ablacım cevabını alamadım:(

    YanıtlaSil
  3. Allah razı olsun ablacım seninle tanışmayı çok isterdim bi gün tanışırız inşallah örnek aldığım bi insansın ve ilham kaynağımsın instagramdan da takip ediyorum daha öncede evlilik üzerine tavsiye kitaplar istemiştim ve ben tam bir kitap delisiyim:) beni çok güzel aydınlatmıştın teşekkür ederim Allaha emanet ol dua ile güzel insan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU SAMİMİ İÇ AÇICI CÜMLELER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..

      Sil
  4. Mum köşesi güzel bir fikir. Mücella'yı yeni bitirdim nedense nar ağacından sonra çok yavan geldi. Sanki sipariş üzerine beş dakikada yazılmış. Bu şekilde eleştirdiğime bakmayın kitabı beğendim. Insan evladı işte :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN DE ROMAN OKUMAYI ÇOK SEVMİYORUM..BİRAZ TEZ CANLI YAPIM VAR..EDEBİYAT ÖNÜ BENİ ZİYADESİYLE DOYURDU LAKİN KURGU KISMI BANA DA YAVAN GELDİ..ARADA BOŞLUKLARIN OLDUĞUNU FARK ETTİM..ROMANIN AKIŞ HIZI İSE TUTARSIZ BİR AN ÇOK HIZLI GEÇİYOR ZAMAN BAZEN SAYFALARCA AYNI ANDA GEÇİYOR; NAR AĞACI İLE KIYAS YAPILAMAYACAK BİR KİTAP OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM..

      Sil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz