! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

13 Mart 2014 Perşembe

.......

noktalar.. ne garip di mi bir tane nokta koydun mu "her şey bitti, sona gelinde" demekken; birkaç tanesi yan yana oldu mu "sonu yok, devamı var" anlamlarına bürünüyor..dikkat etmişseniz ben çoğunlukla bir nokta koymam...okul yıllarımdan beri çoğunlukla birkaç nokta kullandım..yani anlattıklarım, anlatacaklarım, düşünecekleri, yazacaklarım, okuyacaklarım, dinleyeceklerim bitmedi..devamı var.. kelimelerin kifayetsiz kaldığını, gerisi duygularla hislerle anlatıyorum demek...belki de beni en çok etkileyen yıllar önce bir biyografi de okuduğum şu cümle oldu...
"eskiden sevgililer mektuplarının sonuna üç nokta koyarmış... sevgilerini sözcüklerle anlatabilmeleri mümkün mü..." kimsenin okuyamadığı ve sadece sevgililere ram olmuş kalp dili ile konuşmak..
günün her anında gözlerime bakıp  her duygumu benimle paylaşan, tek nefesi iki bedende yaşadığımız değerli eşime de teşekkür ediyorum... (...)
çalışmaya devam dostlar...okumaya, yazmaya, çalışmaya devam..vesselam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz