! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

3 Mart 2014 Pazartesi

selamlar...

inşallah hepiniz iyisinizdir dostlar..inşallah hayatınızda aşmakta zorlandığınız çok ciddi imtihanlar yoktur..imtihanlar her zaman olacak onlardan kısa süreli de olsa sıyrılmak gerekir..ben neler mi yapıyorum..dün kitapyurdundan hediye gelen Ulu Çınar' a başladım..çocuk öyküsü...




bence güzel... tavsiye ederim...

ve yine dün Z. Hanım la biraz yürüyüş yaptık, aylık dergilerimizin bir kısmını aldık ve kahve eşliğinde profiterol kaçamağı yaptık..ve ardından kırtasiye alışverişi....






ve dün gece ders çalışarak tatili bitirdim..
yoğun bir hafta bekliyor beni..fırsat buldukça yazmaya devam inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz