! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

16 Şubat 2014 Pazar

selamlar..

hafta sonunun son saatleri..ve ben kahve dolu, tatlı mı talı ve bol dost sohbetli bir şeyler fısıldamak istiyorum size..
kahve deyince sular durur bende..her çeşidini sevmekle beraber ocak üzerinde fincanda yapılan sade Türk kahvesinin yerini hiçbiri tutmamakta bence.. fotoğraflarda görüldüğü gibi fincanın içinde arzu ettiğiniz tüm malzemeler karıştırılıp ocağın en kısık yerinde demlenmeye bırakılır..biraz geçince bir peçete ile sapından tutulur ve arada yukarı kaldırılarak özleşerek pişirilmesi sağlanır..köpükleri muhteşem, kokusu fevkalade olan kahvemiz kabarcıklar artınca içmeye hazırdır..geç soğuyan  ve özlü Türk kahvesine eminim bayılacaksınız..








ve kahve ile ilgili birkaç fotoğraf....






cumartesi günü n.hanım a misafir olduk..hazırlıkları ve güleryüzü için teşekkür ediyorum bir kez daha..



ve bugün çat kapı gelen z.hanım ile kitapların arasında sıcak çikolata keyfi yaptık..


inşallah dünya koşturmalarının arasında hepinizin ufak molaları vardır..huzurlu akşamlar diliyorum..vesselam...

1 yorum:

  1. Muhabbetin ve kahvelerin o kadar güzel ki ne muhabbetine doyuyorum ne de bin bir çeşit kahvelerine.Seninleyken zaman dursa keşke sonu gelmese sohbetlerimizin dost. Z.Hanım

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz