! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

19 Şubat 2014 Çarşamba

yeni bir kitap..

daha önce kitaplarını okuduğum ve yakından takip ettiğim Mehtap Kayaoğlu' nun bir kitabı daha elimizde...gündüz eşim okuyor, akşam ben okuyorum.. Öfke Kontrolü..hepimizde olan ve kontrol etmesi gerçekten zor bir duygu..ve her gün defalarca öfkelenip zararlarını hem biyolojik anlamda hem de sosyal ilişkilerimiz anlamında görmekteyiz..nedenlerini araştırarak bu duyguyu inşallah olumlu hale getirebiliriz.

tavsiye ederim dostlar...

4 yorum:

  1. Canım arkadaşım
    Bal gibi, şeker gibi,lokum gibi bir insansın
    Sanırım öfkenin ne olduğunu, nasıl olduğunu bilmek, anlamak için okuyorsun bu kitabı
    Ben de 78. sayfasındayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim..özledim..ahh şu dünya telaşları..ne var sanki haftada bir buluşsak sohbetlerle kitaplarla kahvelerle anlarımız zenginleşse...ne olur sanki..
      öfkeleniyorum: yoğunluktan, yorgunluktan..ama olmasın zararlı öfkem..bitsin..gitsin..huzur yayılsın tüm ruhuma..hz. hacer, hz. hatice, hz. meryem, hz. fatıma, hz. aişe gibi hayatımın anlamı olsun sükut ve sabır..en büyük ve tek temennim bu..dualarını eksik etme ey sevgili...vesselam..

      Sil
    2. Sayfanda iki kişi
      Biri sen
      Biri sen gibi ben
      Benim sayfamda iki kişi
      Biri ben
      Biri ben gibi sen
      Aynı anda aynı sayfalarda
      Aynı kitaplarda aynı okumalarda
      Aynı özlemlerin aynı temennilerinde
      Ne güzelsin dost
      Ne güzel

      Sil
    3. senin yazdıklarına hangi sözcükler yetecek, cevap olacak..nereden buluyorsun böyle uyumlu nağmeleri ve neden hala kitabın çıkmadı en sevgili...uzatma kitap özlemimi...sözcüklerin avcumun içinde olsun..her an çantamda seni taşıyayım ve uykuya dalarken ninni gibi mırıldanasın..ne olur en sevgili uzatma kitap özlemimi..

      Sil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz