! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

21 Mayıs 2014 Çarşamba

küçücük defterler....

D&R 'a en son gidişimizde kasada fark ettiğim küçücük defterler..
bu ara çanta taşımak beni oldukça yoruyor..ve çantamda taşıdığım o kadar çok eşya var ki özellikle kitap, kalem, defter, kahve..
taşıdığım eşyaların ebatlarını küçültmeye başladım :))) yoksa ben küçüleceğim.. :))))
bu defterler ideal oldu benim için..rengarenk..dolma kalemle yazmaya müsait..






dolma kalemlerimin yeni arkadaşları...

4 yorum:

  1. çok cici görünüyorlar. güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. .yasim gitse de buyuk kismim hala cocuk...:))))

      Sil
  2. Çok severim böyle şirin defterleri :))

    YanıtlaSil
  3. Defterlere bayıldım, çok şıklar gerçekten :)
    Bir de bunlara ne dersiniz ? http://shopthedesign.com/lifestyle/kirtasiye/defter

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz