! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

8 Mayıs 2014 Perşembe

lamy ve mutluluk..

lamy' le gelen mutluluk mu deseydim :)))





anneler günü hediyemi erken aldım..dün akşamdan beri elimden bırakmadım..bir sürü yazdım-çizdim..ve uzun bir süre elimde olacak gibi..365 günlük' ün hediye ettiği kalem ise kutuda saklanmaktaydı artık arkadaş olsunlar...
ve dolmakalem kullanmayı öğrenmeliyim.."write to me often" blog sahibesi sana güveniyorum :))))))
******
dün akşam iş çıkışı T. Hanım'la anfi tiyatroda kitap okumak için sözleşmiştik.. kuş cıvıltıları arasında dinlendik...paylaşımlarımız güzel oldu...


lamy' lı günler diliyorum...

3 yorum:

  1. Ben sizin o kalemle harika şeyler yazacağınıza inanıyorum kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..çok mutlu oldum bu iyi dilekleri okuyunca..inşallah..önümde böyle güzel örnekler ve öğretmenler oldu mu yapılamayacak şey yok gibi...mutluluğa ortak olan dostlara selam olsun...

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan
    Anneler günün şimdiden kutlu olsun
    Gülümse daima
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz